Pages

Saturday 13 April 2013

aktiviti cuti sekolah

salam,sorry lmbt sangat cerita story ni...........hehhehehehhehe.......alasan sibuk .......betul ka ?????hehheheheh ,blh la diterima.......ok memandangkan hari ni aku tak keja jadi aku nak cerita sikit pasal aktiviti aku masa cuti sekolah hari tu ..........hari tu cuti seminggu tapi aku hanya keja 3 hari je sebab 2 hari lagi aku p jalan2 dengan my family .........
hari keja aku buat ni........



kemas dan ceriakan kelas pra sekolah la jawabnya hari lain tak sempat ,........kalau hari biasa sibuk layan budak-budak 
hari tu aku terpikir macam mana nak hias kelas tiba2 dapat idea aku nak buat origami........aku pun mula cari kertas warna dan mula cari kat youtube cara nak buat origami ...........cari punya cari dapat buat akhirnya ,,,,,,,,yang bejaya dibuat adalah angsa,love,rama2 je yg lain aku tak sempat buat ..........

lepas aku keja tiga hari baki dua hari aku pergi jalan ngan my family dan ajak sekali jiran sebelah umah ........kami rancang nak pergi lost world of tambun ,tido dekat hotel lost world tapi malangnya hotel dah penuh jadi terpaksalah cari hotel lain.......cari punya caari hotel lain pun penuh jgk ......akhirnya kami cari homestay plak .........nak dijadikan cerita nasib kami kami hanya tinggal satu ja lagi yg tinggal yg lain dah penuh..........syukur sangat waktu dpt tu .........tapi lain pulak yg berlaku .........dekat tepi homestay yang kami tinggal ada pusat karoeke ,,,,,,,,,,alamak dah la penat jauh perjalanan dari kedah ke ipoh sampai pukul 12 lebih orang kat siti berkaroeka ,,,,,apa lagi ......sabar je la ,,,,,nasib baik diaorang nyanyi sekejap je lau lama,jawabnya cari homestay lain la ...........
pejalanan pulang pulak macam halang dekat lebuhraya sesak dari taiping sampai ke gurun lau tak silap ina la .....ya allah........sesak sampai makan tengahar sampai ke malam,...............ngantuk,penat semua ada ..........tapi alhamdulillah sebab dapat mandi lama dekat lost world of tambun sebab homestay kami dekat situ jadi lepas sarapan terus ke situ sampai pukul 3 (lama tu ),,,,,,,,hehhhehe
so layan je la gambar yg sempat berposing sakan ...........

sowy bwu upload satu gambar nnt ina upload lagi sebab semua gambar tak sempat nak upload lagi............

sebelum tu tq ....siapa yang sudi baca ...........

No comments:

Post a Comment