Pages

Monday, 12 November 2012

salam






hai semua apa khabar saya tahu saya budak baru belajar nak masuk dunia blog harap siapa-siapa yang baca blog ni bagilah teguran andai ada silap dan salah,hari ni saya nak bagitahu semua yang saya dah mula bekerja ,kerja apa?kat mana?mesti semua tertanya -tanya kan saya hanya seorang penjawat awam yang berkerja di sekolah di daerah pendang ,nanti kalau ada masa eina ceritakan hari ni eina nak bagitahu yang eina sebenarnya belajar ambil bidang seni alih-alih kena kerja berlainan bidang ,mula-mula  rasa tak bersemangat je,rasa macam nak lari tapi apa beh buat kita hanya merancang tapi  tuhan yang menentukan ,walaupun pada mulanya hati menolak namun eina cuba reda dengan apa yang berlaku ,harap sangat eina mampu laluai semua ini.,,,,,bekerja di luar bidang yang dipelajari apa perasaan semua ,kalau ada pengalaman boleh kongsi dengan eina ,moga-moga boleh eina jadikan panduan.........













ya allah aku tahu aku hanya manusia biasa yang tak pernah berasa puas dengan nikmatmu ,namun harap janganlah kau jauhkan aku dari rasa bersyukur  diatas nikmat kurniaanmu,amin

No comments:

Post a Comment