Pages

Saturday, 15 December 2012

salam,cewahhhhhhhhh,comel tak gambar budak comel ni yang merupakan seorang murid pra sekolah sri cahaya di sekolah tempat aku bekerja ,comel kan ,kini hidup ku bakal melayan kerenah kanak-kanak.kanak-kanak yang tak pandai berbohong berbanding orang dewasa betul ka ?entah la eina pun tak pasti ,ok berbalik kepada gambar di atas adik comel ni nama dia nur suriwani umur 5 tahun (2012) dia seorang yang rajin walaupun orangnya manja,berani dan tegas apabila menyuarakan sesuatu .sudah pandai membaca pada suku kata yang pendek .walaupun eina dengan budak comel ni baru kenal tapi eina rasa macam dah lama kenal.kanak-kanak nak kata susah jaga diaorang tak juga nak kata senang tak juga yang penting kena sabar dan marah bukanlah cara menasihatinya dengan cara yang baik .amboi.......cakap macam  orang dah berpengalaman padahal baru 3 hari masuk ke "alam kanak-kanak".semoga segalanya berjalan lancar,amin..........2013 akan muncul ...........

No comments:

Post a Comment