Pages

Saturday 1 June 2013

kahwin.......??????????

salam,

mood cuti sekolah ,jadi taklah banyak sangat kerja nak buat.......sebut pasal cuti ,mesti ada jemputan kahwin aku apalagi kenalah memenuhi jemputan kahwin ..........tapi aku entah bila lagi nak kahwin .......tu la jawapan aku setiap kali pergi kenduri kahwin ......solan yang sering ditanya...."cik eina bila lagi????" tak terjawab aku ....tu tak termasuk yang nak tolong "kenen-kenen" aku dengan calon masing-masing ......aku muda lagi kot sebab tu tak jumpa calon yang sesuai .........hehehhehehehe

kadang-kadang cemburu jugak tengok orang @ kawan yg dah kahwin ,best je .......ada teman berbual,berkongsi masalah,ketawa & sedih bersama....dan yg sweet2 ,,,,,,,,terus rasa macam nak kawin.......

tapi tu semua allah dah tentukan jodoh kita cuma cepat atau lambat je.......
banyakkan berdoa & bersabar .........
cintailah allah melebihi mencintai seseorang itu yang terbaik.........

jadi sebelum menutup coretan aku biarkan gambar mengambil alih ........

ni salah satu wedding my friends (me & ida) yang bertema merah hati.... 
smile.....slmt pengantin baru ,semoga bahagia .......

sekian




No comments:

Post a Comment